Ovaj kratki kolegij početnim će studentima teologije predstaviti biblijske jezike (hebrejski i grčki). Studenti će dobiti opći uvod u svaki jezik, njegovu povijest i važnost, naučiti svaku abecedu, osnovne vještine izgovora i ograničeni skup osnovnog rječnika. Studenti će vježbati prijevod osnovnih rečenica na svakom jeziku.

Ovaj je kolegij zamišljen kao početni tečaj za novozavjetni grčki jezik koji se nudi na drugoj godini studija i biblijski hebrejski jezik na trećoj godini studija. Može biti i samostalni tečaj za cjeloživotne učenike koji žele naučiti osnove biblijskih jezika.

This short course will introduce beginning theology students to the biblical languages (Hebrew and Greek). Students will be given a general introduction to each language, its history and importance, learn each alphabet, basic pronunciation skills, and a limited set of basic vocabulary. Students will practice translating basic sentences in each language.

This course is intended as a primer course for New Testament Greek, offered in the second year of study, and Biblical Hebrew, offered in the third year of study. It may also be a stand-alone course for lifelong learners who wish to learn the basics of biblical languages.

Svijet oko nas je u stalnoj promijeni. Možemo li, i na koji način, biti sol i svijetlo u svijetu ako ga ne razumijemo, ako ne prepoznajemo različita promišljanja u znanosti, politici, društvu koja su de facto refleksija filozofije i koje se nalaze u osnovi našeg postmodernog/posthumanog društva?

Ovaj kolegij želi istražiti stoljetnu povezanost i utjecaj filozofije na kršćansku misao koja je raznolika i kompleksna. Njegov je cilj omogućiti dublje uvide u doprinos ali i utjecaj filozofije na teologiju, te uvid u izazove/pitanja koje filozofija predstavlja teologiji. Kolegij je zamišljen kao kritički studij glavnih filozofijskih problema, propitivanje o granicama ljudske spoznaje, razgovor o različitim etičkim, političkim te drugim dilemama, putem aktivne interakcije s filozofijama i svijetom današnjice.

Literatura:

  • T. Nagel, Što sve to znači filozofija? Vrlo kratki uvod u filozofiju
  • A. Anzenbacher, Uvod u filozofiju
  • J. Hirschberger, Mala povijest filozofije
...

Intro to Philosopsohy is designed with an aim to offer students the oportunity to reflect on topics of importance for philosopphy and discuss their relevance top theology. The course will also provide a space for (re)discovering the Christian tradition embeded into the philosophy as well as the criticism on behalf of different philosophical traditions that gave wings to the birth of agnosticism and atheism in the 20 century.

Opis predavanja: Metodologija znanstvenog rada je linearno (jednosemestralno) predavanje kojemu je namjera upoznati studente prve godine s osnovnim metodama učenja, tehnikama čitanja, učinkovitim korištenjem knjižnice i dostupnih izvora, te umijećem pisanja pismenih zadataka na akademskoj razini.

Ciljevi predavanja: Cilj je ovoga predavanja (1) upoznati studente s naprednim metodama nužnima za učenje na akademskoj razini; (2) pomoći studente u svladavanju osnovnih vještina čitanja, sažimanja i parafraziranja stručne literature; (3) upoznati studente s izvorima na osnovnoj razini teološkog studija dajući osnovne smjernice kako ih koristiti; (4) poučiti studente kako napisati kritički pregled knjige; (5) upoznati studente s formom, strukturom i načinom pisanja istraživačkog rada sukladno standardima VETU.

...

Course description: Methodology of Research and Writing is linear (one-semestral) course with an aim to introduce the first year students with the basic concepts of writing, basic techniques of reading, efficient use of the library and other available sources, helping them in acquiring necessary skills for writing assignments on an academic level.

Course objectives: (1) Introducing students with the methods necessary for studying at academic level; (2) Helping students in managing the techniques of reading, summarizing and paraphrasing academic literature; (3) Introducing students with finding sources for studying Theology; (4) Instructing students how to write critical overview/book review; (5) Introduce students with the form, the structure and how to write a research paper.